Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ռոբերտ Մելքոնյան․ Այս ախմախության քարոզարշավի հետևանքներն այսօր զգում ենք յուրաքանչյուրս

Ռոբերտ Մելքոնյան․ Այս ախմախության քարոզարշավի հետևանքներն այսօր զգում ենք յուրաքանչյուրս
08.07.2020 | 21:47

Հետաքրքիր է, ինչքա՞ն գումար ծախսվեց այս ախմախությունը տպագրելու համար և ո՞վ էր այս հիմարության հեղինակը:
Իսկ այս ախմախության քարոզարշավի հետևանքներն այսօր զգում ենք յուրաքանչյուրս, և հատկապես կորոնավիրուսի պատճառով հարազատներին, բարեկամներին կորցրած մեր քաղաքացիները՝ այս ապաշնորհ իշխանությունների անմտածված գործելակերպի ու անձեռնահասության պատճառով:


Եվ ի վերջո ու՞ր գնաց քարոզարշավի հանգանակված և պարտադիր-կամավոր փոխանցված գումարները, գոնե այս համավարակի դեմ պայքարի և տուժածներին օգնելու վրա ծախսեին...

Image may contain: text
Դիտվել է՝ 1670

Մեկնաբանություններ